Kund hos Rehability

Vi skräddarsyr din vardag tillsammans med dig.

Att vara kund hos Rehability

Att välja ett privat assistansbolag som Rehability kostar inte mer, och ger dig möjlighet att hitta ett företag som lägger engagemang och energi på det som är viktigt just för dig.

Vi hjälper till med ansökningshandlingar

Vi är även behjälpliga vid alla former av ansökningshandlingar till kommun och försäkringskassa. Vi anpassar oss efter dina behov och skräddarsyr din vardag tillsammans med dig och/eller din företrädare. Med rätt assistans kan du leva det liv du önskar med personliga utmaningar och intressen.

Så här går det till:

Vi börjar med ett förutsättningslöst möte. Vi kan träffas hos dig, hos Rehability på Storgatan 18 i Falkenberg, eller på någon annan plats som passar dig. Vårt samtal är naturligtvis belagt med tystnadsplikt. Efter vårt möte analyseras information som framkommit under samtalet. Vi återkopplar med ett förslag på hur vi kan förbättra din vardag. Nu har du tid att ta ett beslut om ditt val är att gå vidare med oss som assistanssamordnare.

När du tagit ditt beslut så sätter vi startdatum, skriver kontrakt och anställer ny eller befintlig personal. Vi ombesörjer dina ansökningar till kommun och/eller Försäkringskassan.

Ring Camilla!

Ring eller maila vår verksamhetschef Camilla.
Det går även bra att lämna dina kontaktuppgifter här så hör vi av oss.

Verksamhetschef
Camilla Stiernflycht
camilla@rehability.se
Mobil: 0722 – 52 56 15